info

Sophia heter jag och bor i Kumla. Att baka tårtor är mitt största intresse som jag haft sedan december 2010. Här på bloggen lägger jag ut lite bilder på de tårtor jag skapat. Då jag har barn födda 2010,2011, 2012 och dessutom ett heltidsjobb så har jag tyvärr lite ont om tid att skriva någon intressant text, men en bild säger mer än 1000 ord sägs det. Jag tar tyvärr inte emot beställningar, men lämna gärna en kommentar om du gillar vad du ser. Det är det som får mig att fortsätta baka och visa upp mina skapelser.

söndag 24 mars 2013

Amerikans tårta

Min mammas sambo har fyllt 50 år och ska ha "kalas" idag. Han är en USA-fantast och gillar Rockabilly så det fick bli en stars & stripes-tårta med rockabillytjej. Egentligen skulle jag göra en Raggarbil, men jag hade helt enkelt inte tid för det.




2 kommentarer:

  1. vilka fina bakverk, riktigt fantasifulla och inspirerande! måste fråga dig.. har du fraktat en våningstårta och hur isf? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Inte så långcdyräcka. Denna graktade jag en kilometer. Höll bara i den medan maken körde

      Radera